Logeetje…

Dit is ons “pleeghondje” Boy. Als zijn baasje op vakantie gaat en wij geen al te grote plannen hebben, komt hij vaak logeren. Deze week is hij bij ons. Boy is een hele makkelijke hond…hij is ontzettend lief en als hij ‘s morgens en ‘s avonds een keer uitgelaten wordt, is hij helemaal tevreden! Dat geeft ons dus alle vrijheid om overdag tijdens onze vakantiedagen op pad te gaan en daarom vinden we het ook nooit een probleem dat hij een paar nachtjes bij ons komt slapen!

Home & Lifestyle  
Als dank voor onze goede zorgen, kreeg ik van zijn baasje alvast dit lieve cadeau! Terwijl Boy aan mijn voeten ligt en ik met een kop thee op de bank zit, kijk ik even naar deze mooie blauwe druifjes!

Home & Lifestyle
Ik wens je een fijne dag!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Genieten with the title Logeetje…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/02/logeetje.html. Thanks!

No comment for "Logeetje…"

Post a Comment