Februari en een award…

Al merk je ‘s avonds al wel dat de dagen telkens iets langer worden, ook in februari zullen we de warmte  nog  binnen op moeten zoeken. Dat heeft nog steeds zijn gezellige kanten…kaarsjes aan, met z'n allen op de bank naar een mooie film kijken en de kou buiten laten!!

IMG_3282
  
Toen ik laatst langs de eettafel liep en in de spiegel van het luikje keek, gaf wat ik zag het gevoel weer zoals ik zojuist omschreef...kaarsjes aan, sfeerverlichting…ik geniet er van!! 

Ik genoot ook toen ik laatst niets vermoedend een bezoek bracht aan de blog Love lives in the kitchen, waar ik las dat Justyna een award had ontvangen en deze onder andere aan mij door wilde geven!! Justyna is een Italiaanse keukenprinses en zij geeft telkens weer recepten die er heerlijk uit zien. We bezoeken elkaars blogs over en weer en geven elkaar trouw een reactie…ik vind het heel bijzonder dat ik met haar zo’n vriendschappelijke band heb opgebouwd, terwijl we elkaar verder helemaal niet kennen!

Thank you so much  for your friendship and your award, Justyna!



Bij deze award gelden een aantal regels, ik heb ze letterlijk overgenomen van Justyna’s blog:

1. copy and paste the award on your blog
2. list who gave the award to you and use a link to her blog (or hyperlink)
3. list 10 things that make you happy
4. pass the award on to other bloggers and visit their blogs to let them know!

Aan het eerste en tweede heb ik inmiddels voldaan, bij nummer 3 staat dat ik tien dingen mag noemen, die mij gelukkig maken! Hier komen ze…

* Allereerst op nummer één mijn gezin… ik heb een hele lieve man en twee geweldige dochters …op alle drie ben ik regelmatig verliefd en wat mijn dochters betreft …ik vind het een hele eer om hun moeder te mogen zijn en ben super trots op die twee heerlijke meiden!!

* Mijn familie, vrienden en vooral mijn twee lieve vriendinnen maken mij ook gelukkig. Vriendin Helga en ik spreken vaak samen wat af…even lekker bij elkaar bijkletsen of op pad om woonwinkels af te lopen (lieve Hel…zit je nu heerlijk te genieten terwijl je dit leest  hi hi...we gaan vrijdag gezellig weer op pad hè?). Vriendin Sandra werkt momenteel veel, waardoor we helaas wat minder tijd hebben voor elkaar, maar ook onze momenten samen zijn waardevol!

* Mijn blog, jullie inspirerende blogs en de hartverwarmende contacten die daar uit voortkomen…het is zo bijzonder om je in zo’n positieve omgeving te bevinden!! Je kent elkaar niet en toch word ik er gelukkig van!

* Mijn woontic…of mijn man er zo gelukkig mee is, is de vraag ha ha, maar ik vind het heerlijk! In mijn huis of in de tuin bezig zijn…dan ben ik helemaal in mijn element! Met een woonblad op de bank zitten, nadat eerst de kaarsjes aan zijn gedaan….ook dat vind ik heerlijk!

* Ik word gelukkig van een Nederland zonder zwerfvuil, maar ik weet dat dat een droom zal zijn en zal blijven. Ik erger mij dagelijks aan al die rommel op straat en kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die daar van genieten of erger nog…daaraan meewerken!

* Ik word blij van onze reizen…Italië is nog altijd ons favoriete vakantieland, al gaan we deze zomer waarschijnlijk naar Frankrijk. Van een prachtige omgeving in het buitenland met een heerlijk zonnetje erbij kan ik erg genieten.

* Ik geniet op mijn werk…ik krijg waardering voor wat ik doe en voel mij happy met mijn collega’s om mijn heen!

* Ik heb het al eens eerder gezegd...ik word gelukkig van chocola, alleen is dat geluk de volgende ochtend snel weer weg als ik op de weegschaal sta!

* Een goede gezondheid...daar word ik ook gelukkig van. Een slechte gezondheid kan je leven volledig op zijn kop zetten...dus ik geniet van elke dag die mij en mijn dierbaren gegeven is! Naast liefde vind ik gezondheid een sterk geluksbepalende factor!

* En natuurlijk word ik gelukkig van deze award, die ik van Justyna heb gekregen!

Nu de taak om de award door te geven aan anderen! Dat heb ik al eens eerder gedaan en ik vind dat zo moeilijk!! Iedereen heeft zijn eigen stijl en iedereen maakt er iets moois van, dus bij deze geef ik de award door aan jullie allemaal!!

Home & Lifestyle

Lieve groet, Ingrid

You have read this article Award / winter with the title Februari en een award…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/02/februari-en-een-award.html. Thanks!

No comment for "Februari en een award…"

Post a Comment