Servies…

In de mooie broodkast, die ik van mijn moeder heb geërfd, staat ook gebakservies dat van mijn ouders  is geweest. We gebruikten het vroeger nooit, ik weet nog goed dat wij altijd glazen schoteltjes gebruikten. Ik denk ook eerder dat dit servies van mijn opa en oma is geweest en dat mijn moeder het heeft gekregen na het overlijden van haar ouders.

Home & Lifestyle

Achter op de gebakschaal staan  het merk Bavaria, nummer 7143 en “Muster geschützt”. Zowel de schaal als de schoteltjes zijn nog redelijk in tact. De schoteltjes zijn overigens vrij klein, misschien werden de taartpuntjes vroeger kleiner aangesneden of werden de schoteltjes gebruikt om plakjes cake op te serveren...

   Home & Lifestyle Home & Lifestyle

Nu ik er over nadenk…mijn moeder bakte vaak cake maar we aten zelden taart of gebak…!  Wat is dat trouwens al weer lang geleden!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Servies en bestek with the title Servies…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/02/servies.html. Thanks!

No comment for "Servies…"

Post a Comment