Een moment voor jezelf…

Toen ik laatst de weekendboodschappen ging halen, heb ik meteen een bos ranonkels meegenomen. Ook de Wonen Landelijke Stijl ging in de boodschappenkar, dus je snapt…toen ik thuis kwam en de boodschappen opgeruimd waren, nam ik een moment voor mijzelf…

Home & Lifestyle
De bloemen heb ik nog niet op de vaas gezet, want ik wil het eerst even vastleggen. Een heerlijke kop thee, een koekje en natuurlijk de nieuwe uitgave van Wonen Landelijke Stijl…

Home & Lifestyle
Home & Lifestyle 
 Home & Lifestyle
Home & Lifestyle
Nu heel even niet storen hi hi…ik heb mij van de buitenwereld afgesloten! En dit is genieten…

Home & Lifestyle 

Ik wens je een heel fijn weekend en…

neem als het even kan een moment voor jezelf!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Genieten with the title Een moment voor jezelf…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/02/een-moment-voor-jezelf.html. Thanks!

No comment for "Een moment voor jezelf…"

Post a Comment