Mijn projectje...

In een eerdere post vertelde ik over mijn voorjaarskriebels. Ik liet jullie toen een paar kleine windlichtjes en voorjaarsbolletjes zien en wilde daar wat mee doen.

Home & Lifestyle
Buiten had ik nog een stuk boomschors staan…deze heb ik gebruikt als ondergrond voor mijn lente-decoratie. Het was de bedoeling dat het in de vensterbank  zou staan, maar het was daar zo lastig fotograferen  dat ik even een ander plekje in de woonkamer heb opgezocht.

Home & Lifestyle
De kleine potjes zijn gevuld met een hyacintbol en staan op de uiteinden van de boomschors. In het midden heb ik een grijs kommetje geplaatst, waar ook een kleine hyacint in zit.

Home & Lifestyle 

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle 

Ik vond het mooi om dit kleine wijzerplaatje erbij te zetten!
 

Home & Lifestyle     
Home & Lifestyle 

Natuurlijk mogen de vogelnestjes met eitjes - het symbool van de lente - niet ontbreken!

Fijn weekend!
You have read this article Voorjaar with the title Mijn projectje.... You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/02/mijn-projectje.html. Thanks!

No comment for "Mijn projectje..."

Post a Comment