Blauw druifje…

Laatst was ik bij het tuincentrum (die zin kan ik bijna wekelijks wel gebruiken want ik ben er redelijk vaste klant hi hi), waar ik deze  krans haalde. Lekker in de opruiming, dat vind ik altijd leuk…! Ook drie potjes met blauwe druifjes gekocht en er thuis heerlijk mee aan de slag gegaan!

Ik heb de krans van mos op een platte schaal gelegd, twee potjes leeggehaald en de bolletjes in de krans geplaatst. De bolletjes in het derde potje heb ik gedeeld, zodat ik de lege ruimte aan de linker- en rechterzijde van de andere bolletjes in de krans op kon vullen.

Home & Lifestyle
 

Home & Lifestyle

De sneeuw heb ik er daarna over heen gestrooid, om de winter nog een tijdje in ere te houden. Je bent er zo mee klaar...langer dan tien minuten ben je er niet mee bezig!!

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Een ideale manier om heel eenvoudig maar toch met een leuk resultaat ook al een beetje het voorjaar in huis te halen!

Ik wens je een hele fijne zondag!


You have read this article Bloemen / Voorjaar with the title Blauw druifje…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/01/blauw-druifje.html. Thanks!

No comment for "Blauw druifje…"

Post a Comment