Tijd over..

Als ik tijd heb en er verder niemand thuis is, vind ik het heerlijk om zomaar mooie plaatjes te schieten en mijn fototoestel uit te proberen. Ik haal dan overal in huis mijn voorwerpen vandaan. Het kan maar zo zijn dat het er na die tijd maar heel even staat en dat ik dan alles weer op z’n originele plek neerzet, maar soms laat ik het ook staan. Zo is het telkens anders…door diverse voorwerpen met elkaar te combineren...
Dat is toch wel het voordeel van de digitale camera…. ik schiet veel foto’s, maar verwijder er ook meteen al een aantal van het toestel. Wazig, verkeerde belichting of niet tevreden…het wordt meteen van het schijfje gewist.

Hier het resultaat van zo’n heerlijk moment…alleen thuis en het toestel zijn werk laten doen!



Home & Lifestyle Home & Lifestyle  Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle  
Telkens voeg ik een voorwerp toe om te kijken wat het effect er van is…soms is het niets… en als ik het mooi vind, leg ik het vast. De bovenstaande foto komt van De Potstal, we kregen deze mee bij een bezoekje aan deze winkel.


Home & Lifestyle
Home & Lifestyle   

Home & Lifestyle
Ik wens je een heel fijn weekend!

Lieve groet, Ingrid

You have read this article Creatie / Woonaccessoires with the title Tijd over... You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/01/tijd-over.html. Thanks!

No comment for "Tijd over.."

Post a Comment