The Notebook…een prachtige film!!

Als je deze film nog niet hebt gezien en zin hebt in een prachtige film, dan kan ik je deze van harte aanbevelen!! De verfilming van het boek van Nicholas Sparks is zó mooi, zó ontroerend, romantisch en aangrijpend…ik ben er helemaal vol van!! Ik heb hem al meerdere keren gezien, maar ik hou het nog steeds niet droog...en het zou mij verbazen als dat jou wel lukt!!

The Notebook
De film gaat over Allie en Noah, die een zomer vol hartstocht en passie beleven. Dan breekt de Tweede Wereldoorlog uit en moet Noah naar het front. Allie is verscheurd door verdriet, maar verlooft zich na een paar jaar. Wanneer Noah na de oorlog terugkeert, is zijn hart gebroken als hij ziet dat Allie een ander heeft. Toch zijn Allie en Noah elkaar niet vergeten...

The Notebook 1

De film is echt zóveel mooier en zóveel meer dan bovenstaande beschrijving!!! Misschien een idee voor Valentijnsdag...!!

En behalve mijn enthousiasme over deze film wil ik ook mijn enthousiasme over alle lieve reacties die ik tot nu toe op mijn give away heb gehad even kwijt! Dat is echt ook zó leuk!! Bedankt allemaal daarvoor!! Inmiddels hebben zich ook nieuwe volgers aangemeld, die ik bij deze van harte welkom wil heten!!

Lieve groet, Ingrid

You have read this article Film with the title The Notebook…een prachtige film!!. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/01/the-notebookeen-prachtige-film.html. Thanks!

No comment for "The Notebook…een prachtige film!!"

Post a Comment