Hoera, 100 volgers...!!

Het is zover en ik ben er super blij mee! Mijn 100e volger heeft zich op mijn blog aangemeld en dat had ik vier maanden geleden toen ik met mijn blog begon absoluut niet verwacht!! Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten en uiteraard al mijn trouwe volgers heel erg bedanken!! Een deel van jullie reageert zo trouw en lief met een berichtje…ik verheug mij er vóór het lezen al op als ik zie van wie het afkomstig is en ik vind het altijd zo gezellig dat jullie langskomen! Maar ook de anonieme volgers zijn mij dierbaar…ik word heel blij van een onverwachte reactie waarin iemand aangeeft mij al gedurende lange tijd met veel plezier te volgen. Daar doe ik het óók voor!!
   Home & Lifestyle
 Home & Lifestyle
Home & Lifestyle

Deze harten en bloemen zijn voor jullie allemaal...!!

Home & Lifestyle
Bij mijn 50e post in december heb ik aangegeven dat ik bij 100 volgers een give away zou organiseren!! Deze is in de maak, maar omdat er al een paar give aways bij andere blogs zijn en omdat ik mijn give away nog niet compleet heb, kom ik daar binnen nu en een paar weken op terug!!

Wil je aan de andere give aways meedoen, kijk dan even aan de rechterzijde van mijn blog!! Zowel bij Musje als bij Mayflower zijn hele leuke prijzen te winnen!!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article with the title Hoera, 100 volgers...!!. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/01/hoera-100-volgers.html. Thanks!

No comment for "Hoera, 100 volgers...!!"

Post a Comment