Ik geef je een roosje…

Er gaat geen week voorbij zonder dat er bloemen in huis staan, al maken ze in deze tijd ook wel eens plaats voor voorjaarsbollen. Mijn favoriete kleuren zijn  wit, rose, paars en lila…met oranje of gele bloemen maak je mij over het algemeen minder blij.

Home & Lifestyle
Deze aan elkaar vastzittende vaasjes heb ik al lang en ik gebruik ze graag. Ze nemen niet veel plaats in en als je ze op de salontafel hebt staan, is televisie kijken voor niemand een probleem...bij een groot boeket wil dat nog wel eens lastig zijn. Dit keer heb ik er roosjes in gezet.

Home & Lifestyle
IMG_3183   
Soms neemt Martin ook wel eens een bloemetje voor mij mee..dat vind ik dan zo lief! Te vaak hoeft ook niet, want dan wordt het gewoon en dat is juist niet de bedoeling!

Home & Lifestyle


Nu schiet mij ineens een liedje te binnen

♫ Ik geef je een roosje, m’n roosje…

ik geef je een roos elke dag ♫
You have read this article Bloemen with the title Ik geef je een roosje…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/01/ik-geef-je-een-roosje.html. Thanks!

No comment for "Ik geef je een roosje…"

Post a Comment