Salontafel…

Bij een eerder bericht waarin ik vertelde over de aanschaf van onze vitrinekast vroeg Wil van Casa Nostra in haar reactie zich af of de aankoop van de salontafel  - in eerste instantie was dat tenslotte de reden waarom we naar Rio Stores waren gegaan – eigenlijk wel was doorgegaan…?!
     Home & Lifestyle

Home & Lifestyle 

We hebben toen inderdaad de salontafel ook gekocht, dus het werden twee vliegen in één klap!! De kleur van de salontafel past mooi bij de vitrinekast en de broodkast.

Je ziet op de foto mijn liefde voor kaarsen en olielampen, vandaar dat ik ook zo blij ben met het formaat van de tafel…ik kan er lekker veel op kwijt!
   
Onder de salontafel liggen mijn woonbladen. Aan de voorzijde zie je links een eerdere jaargang van de Ariadne at Home en rechts de Seasons liggen.

Home & Lifestyle

In de grote mand daarachter liggen de meest recente nummers van Ariadne at Home, Jeanne d’Arc Living en Wonen Landelijke Stijl.  De rest van het jaar kan ik telkens de nieuwe uitgave van één van de bladen bijvoegen, zodat ik aan het eind van het jaar de mand helemaal vol heb liggen en de bladen naar boven verhuizen (en bij al die andere jaargangen worden gevoegd, die ik ook allemaal bewaard heb).

Ja, ik geef het volmondig toe…gewoon volledig uit de hand gelopen verslaafd aan woonbladen, maar ik voel mij er zó gelukkig bij hi hi!!


Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Natuurlijk kan ik het niet laten om weer in te zoomen op de hyacint, die ook dit keer zoveel prachtige bloemen geeft. Het blijft telkens een wonder!

Ik wens je een hele fijne dag!! 

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Interieur with the title Salontafel…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/01/salontafel.html. Thanks!

No comment for "Salontafel…"

Post a Comment