Spiegelbeeld…

In spiegelbeeld fotograferen is leuk!! Ik heb dat al meerdere keren bij de eettafel gedaan, omdat ik daar een luik met spiegels heb staan en als je niet oppast, houd de spiegel je voor de gek waar je bij staat!!

Home & Lifestyle
In werkelijkheid zit de deur dus links van de radiator. Als het aan mij ligt gaat de radiator er trouwens uit. Ik vind het een gevaarte, maar toen wij hier tien jaar geleden kwamen wonen, kon de ruimte (een open keuken en een uitgebouwde woonkamer) volgens degene die de keuken plaatste zonder deze radiator niet voldoende verwarmd worden. Ik geef toe…de afgelopen weken hebben we hem wel eens gebruikt, maar minimaal negen maanden van het jaar hangt ie daar tot bijna onderaan de vloer nutteloos te wezen. Om het nog enigszins te verfraaien, hangt er een mooie krans en staat er een sidetable voor.

Home & Lifestyle  

Hier de jullie inmiddels bekende zelfgemaakte kaarsen in grijze kommetjes…het was een geklieder, maar met het resultaat ben ik nog steeds blij!!

Home & Lifestyle
Voor de oplettende lezer…hier heb ik de situatie ook een beetje verdraaid! Het kaartje van Jeanne d’Arc Living staat normaal gesproken andersom, maar met fotograferen in spiegelbeeld zou je hier tegen de witte achterkant van de kaart aankijken. En dat zou jammer zijn, want het kaartje is zo mooi!! Ik heb even een foto van de kaart gemaakt,  zodat je het beter kunt zien.

Home & Lifestyle
Wat een prachtplaatje weer van JDL…! Heel inspirerend...!

Ik wens je een fijne week!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Woonkamer with the title Spiegelbeeld…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/01/spiegelbeeld.html. Thanks!

No comment for "Spiegelbeeld…"

Post a Comment