Voorjaarskriebels…??

Allereerst hoop ik dat jullie een hele fijne en gezellige jaarwisseling hebben gehad en wil ik jullie voor het nieuwe jaar 2010 heel veel goeds en gezondheid toewensen!! Bij ons thuis is de jaarwisseling gezellig verlopen, vannacht hebben we met z'n dertienen geproost op het nieuwe jaar!! Een nieuw jaar waarin ik weer veel van jullie blogs hoop te genieten en waarin ik hoop ook mijn eigen blog met mooie posten te gaan vullen....!! Ik ben er klaar voor....!!


Voorjaarskriebels gaf ik al aan ....ik geef toe...we zijn het nieuwe jaar nog amper gestart en ik kijk al uit naar het voorjaar…! En ik weet het...dat is vroeg, maar als ik een voorkeur uit mag spreken, dan zijn zowel de lente als de zomer bij mij echt favoriet!!
In de lente kan ik zó genieten van alles wat uitloopt in de natuur en de temperatuur die al telkens een stapje omhoog gaat. Zodra het kan, ga ik in de tuin in het zonnetje zitten en mij met een glimlach op mijn gezicht verheugen op wat komen gaat.  In de zomer geniet ik van onze tuin, het buiten zijn, het mooie weer, de vakantie…ook dat vind ik een heerlijk seizoen!!

Maar nu is het nog winter…dat geeft niets, maar dat weerhoudt mij er niet van om alvast een beetje voorjaar in huis te halen. Je hoeft eigenlijk maar heel weinig te doen om ook binnen te genieten…zoom maar eens in op een hyacint of een andere mooie voorjaarsbloem die bij je op de salontafel staat!!

Home & Lifestyle 
Home & Lifestyle
Home & Lifestyle

Als ik deze foto’s en vooral onderstaande foto aandachtig bekijk, is het toch heerlijk dat ik ook in deze koude tijd al kan genieten van de voorjaarspracht van de natuur! Ik wacht geduldig af, maar als het zover is... zal ik het voorjaar met open armen ontvangen!!!


Home & Lifestyle

Ik wens je een hele goede start van het nieuwe jaar…!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Bloemen / Voorjaar with the title Voorjaarskriebels…??. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/01/voorjaarskriebels.html. Thanks!

No comment for "Voorjaarskriebels…??"

Post a Comment