Mijn give away…

In een eerdere post vertelde ik jullie al over de aanmelding van mijn 100e volger en daarom bij deze mijn give away…!! Van mijn vorige give away heb ik door al die enthousiaste reacties ontzettend genoten en ik  hoop het deze keer als net zo leuk te ervaren!!

Home & Lifestyle

Wat  kun je winnen…

* een jute zakje van Jeanne d’Arc Living met de tekst “La Poste France”, leuk met een bundel kaarsen er in…
* een kaartje van Jeanne d’Arc Living...

* een antiekzilveren bedeltje in de vorm van een bloem, deze kun je bijv. met een klein speldje in een kaars prikken, eventueel vastgebonden met kant of een stoer stukje touw...
* een vel muziekpapier uit 1938, prachtig om mee te decoreren!!

Home & Lifestyle
Door bij deze post een berichtje achter te laten kun je deelnemen aan deze give away!! Natuurlijk vind ik het ook leuk als je op je eigen blog een link plaatst! Deelname kan door iedereen: door mijn vaste volgers, door anonieme lezers (zorg wel dat ik je kan bereiken als je de winnaar bent), door volgers in het buitenland maar ook als je voor de eerste keer mijn blog bezoekt!!

Home & Lifestyle
Tot dinsdag 9 februari aanstaande heb je de tijd om te reageren. Daarna zal ik mijn jongste dochter vragen om een laagje geluk over de lootjes heen te blazen en het winnende lot te trekken!!

Ik wens jullie allemaal heel veel succes!!!
 
Lieve groet, Ingrid
You have read this article Give away with the title Mijn give away…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/01/mijn-give-away.html. Thanks!

No comment for "Mijn give away…"

Post a Comment