Kaarsvet…

Geïnspireerd door mooie resultaten op andere blogs ben ik laatst ook eens aan de slag gegaan met het maken van kaarsen en vormpjes. Goed gelezen wat er stond…au bain marie de kaars gesmolten, ervoor gezorgd dat ik lontjes klaar had liggen…het resultaat moest wel goed zijn!

Home & Lifestyle
 
Het resultaat is ook leuk, maar ha ha…wat een geklieder!! Het vullen van de grijze kommetjes was geen probleem, maar die vormpjes…!! Ik drukte of het kaarsvet te vroeg uit de vormpjes of wachtte weer te lang waardoor het kaarsvormpje barstte op het moment dat ik er een gaatje in wilde prikken. Ook liep het kaarsvet aan de onderkant van de vormpjes er eerst aan alle kanten uit…!
 Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

En het schoonmaken…ik geloof dat dat mij uiteindelijk nog de meeste tijd heeft gekost! Het kaarsvet bleef overal aan zitten!!

Ik denk dat ik het een volgende keer anders moet doen…!! Heb je tips voor mij?

Ik wens je een heel fijn weekend!!

Lieve groet, Ingrid

P.S. Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de lieve felicitaties en reacties n.a.v. mijn vorige post!!
You have read this article with the title Kaarsvet…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/01/kaarsvet.html. Thanks!

No comment for "Kaarsvet…"

Post a Comment